Technical Support Engineer Projects

Functie

De taak van het ICT-Technical Support Engineers Projects team, jouw team, is het bouwen, onderhouden en ondersteunen van de gehele IT-infrastructuur aanwezig aan boord van de schepen, op de werven en in de kantoren.

Als Technical Support Engineer beschik je over een brede ICT-kennis en ben je geïnteresseerd in alles wat IT omvat.

Je bent verantwoordelijk voor

Het uitvoeren van infrastructuurprojecten van A tot Z via vastgelegde werkwijzen en procedures. Voorbereiding, configuratie, installatie en onderhoud van de volledige ICT-infrastructuur volgens afgesproken standaarden. Het beheer van de server hardware, server virtualisatie, applicatie virtualisatie, netwerkinfrastructuur. Meebouwen aan een performante en stabiele ICT-omgeving.

Hiervoor beschik je over de nodige ervaring, of wens je je kennis verder uit te breiden in

Switches en routers Firewalls Storage Server en client hardware WiFi systemen Virtualisatie (VMWare vSphere, Hyper-v,...) Operating systems zoals Windows , Windows Server, Linux,... Applicaties PRTG, Veeam, Symantec ITMS, MS Office,... Services DHCP, DNS, Active directory, print servers, file sharing...

Je komt ook in contact met niet courante technologieën

WiFi mesh systemen tussen onze schepen Saietcommunicatie

In dit alles krijg je on the job training. Je wordt begeleid door collega’s met ervaring die je wegwijs maken in deze uitdagende en interessant ICT-omgeving.

Jan De Nul Employer staat garant voor innovatie en uitdagingen. Ons ICT-team uiteraard ook. Het team bouwt, onderhoudt en ondersteunt de ICT-infrastructuur en ICT-toepassingen die aan boord van de schepen, op de werven en in de kantoren worden gebruikt. Via professionele ICT-oplossingen bieden wij een aangename en stabiele werkomgeving aan alle eindgebruikers. Samen maken wij het verschil!

Jouw profiel

Je bent in het bezit van een bachelor diploma in een ICT-richting. Je bent klantgericht, toegankelijk, hulpvaardig en je steekt graag de handen uit de mouwen. Je bent creatief in het zoeken naar oplossingen en je streeft naar een hoogstaand niveau van kwaliteit. Je kan de nodige discretie aan de dag brengen en je bent flexibel in tijd en plaats. Je wil dit alles combineren met het onbekende, avontuurlijke door op regelmatige basis naar het buitenland te reizen.

Toegangsrechten bepalen en opvolgen naargelang de karakteristieken van de gebruikers of de diensten De informatica-infrastructuur selecteren of installeren (software, hardware, ...) Scripts opsen of integreren Onderhoudsinterventies op gebruikersinfrastructuur van op afstand uitvoeren Prestaties van het informatiesysteem analyseren
Maatregelen voorsen voor de verbetering van de kwaliteit, de veiligheid en de productiviteit Storingen, incidenten en onregelmatigheden identificeren
Een diagnose sen en corrigerende maatregelen toepassen Een systeem beheren Netwerk (LAN, MAN, WAN, ...) Technische beheerprocedures, gebruiks- en veiligheidsprocedures van de informatica infrastructuur opsen Toekennen en ter beschikking sen van software en netwerkinfrastructuur (toewijzing, nieuwe toewijzing) Aanbod

Via de JDN-Academy bieden we jou een permanent opleidingstraject aan.

Een caring culture via ons FIT-programma waken we over jouw welzijn. Er is aandacht voor beweging, voeding en een gezonde work-life balance.

De kans om samen met je collega’s het verschil te maken, je te onderscheiden door creativiteit , innovatie en duurzaamheid .

Door multidisciplinaire teams samen te sen op maat van elk project, zetten we de juiste persoon steeds op de juiste plaats.

Solliciteren

Michaël De Deyn
/

 


Technical Support Engineer Projects
2024-04-26 - 2024-06-16

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HOFSTADE
Tragel 60
Land: België
Postal Code: 9308
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share